2014. szeptember 25., csütörtök

Szuper immunerősítő tinktúra - készüljünk fel az influenza szezonra!

Körülöttem sokan betegeskednek, de nem hagyom magam, engem aztán nem fog elkapni semmiféle nyavaja sem. Ezért már megmutattam nektek a titkos kurkumás tea receptjét.
De hogy még jobban fel legyek készülve készítek egy szuper immunerősítő tinktúrát, amit egész télen át használni tudok. A receptre egy amerikai oldalon bukkantam rá, megér egy próbát!
A hozzávalók közül mind magában is rendkívül jó antioxidáns és gyulladáscsökkentő hatással bír, így együtt csak erősebb hatást érhetünk el.

Napról-napra teszek majd fel új képeket, ahogy érik a keverékem és persze a végeredményről is. Az ízére nagyon kíváncsi vagyok, majd értesítelek benneteket!

Szuper immunerősíő tinktúra

  • 100 gr vöröshagyma
  • 100 gr fokhagyma
  • 100 gr gyömbér
  • 100 gr erős paprika
  • 100 gr torma
  • 0,5 liter jó minőségű vodka vagy almaecet
A zöldségeket megtisztítjuk, apróra felszeleteljük.
Egy nagy befőttes üvegbe helyezzük őket, annyi vodkával vagy almaecettel öntjük fel, hogy elfedje a zöldségeket.
Zárjuk le az üveget, dátumozzuk fel és tegyük sötét helyre 2 hétre.
2 hét után leszűrjük és fogyaszthatjuk.
Naponta egy teáskanálnyival fogyasszunk, ha úgy érezzük, hogy legyengült a szervezetünk, akkor növeljük az adagot.

Ha vodkával készítjük, akkor évtizedekig eláll, ha almaecettel akkor két év a szavatossági idő. 

Erős immunrendszert és gyors gyógyulást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése