2014. október 27., hétfő

Lasagnát tészta mentesen! Csirkés és spenótos lasagna fetával

Egy igazi egészséges protein bomba!
Lasagnara vágytam, de tészta mentesen és mindezt megoldottam vékony csirkemell szeletekkel és spenót rétegezésével. A végeredmény isteni lett!


Mielőtt elmentem edzeni összeállítottam, betettem a sütőbe, beállítottam 25 percre és mondtam a páromnak, hogy ha csipog a sütő vegye ki.
És mire hazaértem meleg vacsora várt az asztalon.


Csirkés és spenótos lasanga fetával

4 személyre
  • 2 csirkemell
  • 120 gr túró
  • 150 gr feta
  • 4 gerezd fokhagyma
  • 150 gr friss sepnót
  • só, bors, metélőhagyma
  • 20 gr reszelt sajt
A sütőt előmelegítjük 200 fokra.
A csirkemelleket felvágjuk és kiklopfoljuk.
A túrót és a fetát villával összetörjük. Sózzuk, borsozzuk, fűszerezzük, hozzáadjuk az apróra vágott fokhagymát. Vigyázzunk, mert a feta eleve nagyon sós.
Egy 20*25-ös tepsibe elkezdjük a rétegezést.
Legalulra teszünk egy sor kiklopfolt húst,  majd rárétegezzük a spenótot, ezt lekenjük egy sor túrós-fetás keverékkel. Majd így folytatjuk még el nem fogynak a hozzávalók. Hússal zárjuk, amit vékonyan megkenünk a túrós keverékkel és megszórjuk kevés reszelt sajttal, éppen csak az íze kedvéért.
Sütőben 20-30 perc alatt megsütjük.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése